Poziții deschise
Responsabil consumabile laborator Cluj
Cerințe minime:
- studii superioare în chimie, biochimie, inginerie chimică, farmacie
- cunoștinte de cromatografie/spectrometrie sau experiența într-un laborator analitic constituie un avantaj
- cunoașterea limbii engleze scris/vorbit la nivel mediu
- cu abilități de comunicare și orientat spre rezolvarea problemelor
- deschis către idei inovative și persoane noi
- atent la detalii, cunoștințe utilizare Excell, Word, PPT
- permis conducere B
Descriere job și responsabilități responsabil consumabile:
- Identificare oportunitati de business si pozitionarea produselor din portofoliul companiei
- ofertare consumabile de laborator si reactivi conform solicitărilor clienților
- prezentarea produselor în cadrul unor evenimente organizate de companie.
- organizare campanii promoționale în colaborare cu furnizorii și departamentul de marketing
- Utilizare platforma Microsoft Dynamics 365 CRM pentru intocmire oferte
- va raporta Directorului de vanzari
Cerinte:
- studii superioare în chimie/inginerie chimică, inginerie medical, fizică, electronică
- cunostinte de cromatografie sau experiența intr-un laborator analitic constituie un avantaj
- cunoasterea limbii engleze scris/vorbit la nivel mediu
- cu abilități de comunicare și orientat spre rezolvarea problemelor
- dispus să efectueze deplasări în țară la sediul clienților
- atent la detalii, abilități de lucru în CRM, Word &Excell
Descriere job și responsabilități:
- efectuare service și întreținere echipamente de laborator din portofoliul CAG
- recomandări privind întreținerea echipamentelor de către utilizatori
- recomandări consumabile de laborator si reactivi
- activități de generare raport service din Microsoft Dynamics 365 CRM după fiecare intervenție
- dispus să se deplaseze pentru instruiri periodice la producători, în străinătate
- Va raporta Directorului de Service
Dacă îți dorești să fii parte a unei echipe dinamice și să îți dezvolți o carieră în domeniul Service echipamente de laborator, aplică la acest job!
Vei avea parte de:
- un pachet salarial avantajos
- mașină, telefon, laptop
- asigurare medicală privată
- bonuri de masă
Responsabilitati Specifice:
- Asigura prelucrarea in sistem informatic a intrarilor, iesirilor si miscarii marfurilor;
- Comenzi catre furnizorii interni si externi;
- Se asigura ca marfa livrata corespunde comenzii clientului;
- Mentine legatura cu clientul privitor la marfurile livrate;
- Asigura prelucrarea contabila a documentelor primare;
- Asigura introducerea documentelor in sistemul informatic si in dosare electronice (Sharepoint);
- Intocmeste declaratiile prevazute de lege privind miscarea marfurilor (INTRASTAT);
- Alte activitati conexe necesare bunei functionari a companiei.
Responsabilitati generale:
- Respecta programul de lucru si regulamentele de ordine interioara;
- Respecta termenele alocate fiecarei activitati;
- Respecta imaginea si politica companiei in relatia cu tertii;
- Raporteaza ori de cate ori i se cere activitatea desfasurata si problemele aparute;
- Participa la sesiuni de formare/dezvoltare profesionala;
- Nivelul de studii – medii
- Cunostinte temeinice in ceea ce priveste domeniul de activitate desfasurat.
- Experienta anterioara constituie un avantaj
- Permis auto categoria B;
- Cunostine operare PC, Microsoft Office, Limba engleza nivel mediu
Aptitudini şi competenţe personale:
- Capacitate de organizare la locul de munca;
- Atentie la detalii;
- Abilitati de comunicare si relationare; Spirit de echipa;
- Receptivitate; Concentrare;
- Punctualitate; Operativitate;
- Proactivitate.
Formular carieră
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, completează formularul și atașează CV-ul tău.